1 Nisan 2016 Cuma

Dolapları kapladım:))))


Evet doğru duydunuz dolapları kapladım. Şimdi diceksiniz ki ne dolabı??? Mutfak ve banyo dolaplarımı kapladım çokta güzel oldu bir süredir kullanıyorum sonuç müthiş😊😊😊😊 çok araştırdım değişik kaliteli doktorlar var ben araç folyosu tercih ettim gitti gidiyor da oldukça fazla çeşit var gayrette uygun ben mutfak ve banyo dolaplarım için toplam 100tl lik folyo aldım ve tam tamına yetti işte size sonucu göstereyim 
Bunlar önceki halinin fotoları oldukça karanlık yapıyordu içerisini bu renk 
Bunlarda son hali. Bu arada banyonun eski halimi çekmemişim ama mutfakla aynıydı ama şimdi ise tatataaaaa 
İşte sonuçlar bunlar ben çok memnun kaldım tavsiye ederim değişiklik arayanlara. Sanırım yakında tezgahlara da bi el atıcam şimdilik Sevgi'yle kalın....
 
 
 
 

6 yorum:

  1. Süper olmuş Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  2. merhaba süper görünüyor, ancak ben kullandığınız malzemeyi ve nasıl yaptığınızı anlayamadım biraz daha bilgi verebilirmisiniz, tşk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. You tube da videolarını izleyerek kapladım

      Sil
  3. Kullandığım malzeme araç folyosu, araçların çeşitli yerlerine renk katsın diye yapıştırılan folyolardan. Bunu tercih etme sebebim folyoyu çıkarmak istersem altında yapışkan bırakmıyor olması

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş..emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Canım cok güzel olmus güle güle kullan hangi siteden aldın folyolari

    YanıtlaSil