16 Kasım 2015 Pazartesi

Blogdan uzaklardaaaaa

Bloğumu çok ama çok boşladım uzun zamandır 😞😞😞 daha önce de söylediğim gibi vakit yetmiyor ahir Zaman işte zamanın Nasıl geçtiğini anlamıyor insan... Dikişlerim çoğaldı boya işlerim birikti yayınlanacak çok iş var çooookkk 
En azından sondan başlayım en son kuzuma eşofman diktim onu paylaşayım bari... Eeee naparsınız fiyatlar yüksek çocuklar çabuk büyüyor bana da elimden geldiğince buna ayak uydurmak düşüyor. Bu takımı dikerken kızımın Hazır alt eşofmanını kalıp aldım üstünü ise pratik kol altını yuvarlayarak kestim dikdörtgen kol taktım😊😊😊 sevgiler efendim ( bu arada bloğuma pek yazamasamda tüm blogları düzenli takipteyim)

1 yorum:

  1. merhabaa. blog keşif etkinliğinden geliyorum blogunu takipteyim. benim blogumada beklerim. sevgilerr.
    http://setenayileguzellik.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil