17 Aralık 2013 Salı

çocuk odası halısı....

eeee minik kuzuya beşik yapılır da tatlı kuzuya ilk göz ağrıma bişey yapılmaz mı??? aslında bu ikisine de yapılan bişey... ama tatlı kuzu kendine diye düşünüyo...

bir çok örnek baktım halı için hello kityler vardı, uğur böceği yapanlar vardı ama benim kızım mor ve pembe hastası özellikle mor... bu nedenle karakterli modeller bana ve odaya uymıcaktı... bende orijinal olsun istedim ve başladım uzun sakallı iplerden renkli kalpler örmeye...

ilk başta sadece iki tane örüp bırakacaktım ama yarım kalmış gibi geldi gözüme baktım 4 tane olursa tüm zemin kaplanacak üşenmedim 4 tane kalp yapıverdim... birleştirmesine gelince de yonca biçimi çok uygun oldu... işte size görseller....

 



 bu arada yaklaşık 3,5- 4 metre kare boyutunda bir halı oldu....


 

0 yorum:

Yorum Gönder