22 Şubat 2013 Cuma

geri dönüşüm projelerim...

blogları gezerken evdeki kullanmadığım ama atmayada kıyamadığım belki lazım olur dediğim eşyalar aklıma geldi. o kadar güzel geri dönüşümler gördüm ki ne yalan söliyim gaza geldim...  bakalım öncesini ve sonrasını fotoğrafladığım dönüşümlerimi beğenecek misiniz????

öncelikle 5 litrelik su şişelerinden ne yapabilirim dedim baktım çok güzel patates soğan kabı olacaklar hemen ağız kısmını kesip kılıfını giydiriverdim :))

evdeki cips kutusunu tam atacakken aklıma geldi birazda sağlam bişiye benziyo hemen örgü şişlerimin ölçüsünde kesip ekledim birbirine... önce dışını kağıt kaplıcaktım ama eklenti yeri buna müsade etmedi bende süveterimden kalan akıllı ip artığını koştum işe... şişler,m artık derli toplu bi yerde duruyo... kutusunda... :))




sıra geldi kullanmadığım ev ayakkabılarıma aslında kullanıp da artık sıkıldığım desem daha doğru olur...


yanda gördüğünüz iki ayakkabıda artık modası geçtiği için pek giymek istemiyodum... ama sizler o kadar güzel dönüşümler yapmışsınız ki dayanamadım...


evvet şimdi ençok beğendiğim ve artık giyebileceğim diye çok ama çok sevindiğim dönüşüme... nişan ve düğün ayakkabılarım bunlar beğenerek almıştım ama hem modası çabuk geçti hemde kızımdan sonra ayağıma pek olmadılar... çünkü burnu kapalı modeller benim gibi taraklı ayağı olanlara pek olmuyo.... ama dönüşümden çok memnun kaldım :)))




 



 işte şimdilik bu kadar bir kaç güne defter kaplamayı denicem bakalım becerebilecek miyim sonuçlar için ziyaretinizi beklerim... iyi hafta sonları herkese... sevgiler...


4 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel ellerinize sağlık en cokta ayakkabilari begendim neyle kestiniz acaba yapilisinida anlatsaniz bi zahmet:)

    YanıtlaSil
  2. güzel olmuşlar.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. dilek teşekkür ederim... ben onları maket bıçağıyla kestim gerçi bıçağı elime getirmemek için baya çaba sarfetmem gerekti ama başka bişeyle kesmek gelmedi aklıma sonrada gri ojeyle boyadım kesilen yerleri :)) başka da bişey yapmama gerek kalmadı... ama zamanla sanırım üstündeki tokaları dikmem gerekecek biraz çıkacak gibi duruyo...

    feyzacım çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  4. harıka elıne saglık benımde nisan ve düğün ayakkabım var ama uclarını nasıl kesicem ve alt tabakası acık kalmıyomu

    YanıtlaSil